3 kwietnia 2010

zamkowe kwiatki

Znaczy... nie rosły koło zamku, a z zamka(40 centymatrowego) poczynione;) Dwie broszki powstały w wyniku inspiracji pracami Kate Cusack (jej etsy), postem Qrczaka oraz upolowanymi na wyprzedazy ponczochami Gatty w zamki błyskawiczne. Pierwszy raz dobieram dodatki do rajstop:)

Pierwsza
- spiralna, o wiele bardziej zmudna w wykonaniu od drugiej, kręcona od srodka.


Druga - trzykrotka, 3 płatki, 3 liscie, kręcona od zewnątrz.

I która teraz ubrać??

Szczęscie dopisało mi ostatnio w losowaniach:
W Swiecie Pasji


oraz u Edyty - serdecznie dziękuję za wspaniałe niespodzianki!


Zycze
Wam z całego serca - radosnych Swiąt Wielkiej Nocy!

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne broszki! Ja ubrałabym tę drugą.
    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! widziałam na jakimś blogu taką jak ta pierwsza i podjarałam się niesamowicie żeby też taką zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, też ostatnio myślałam o zrobieniu właśnie takich kwiatków z zamka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, czego to ludzie nie wymysla..
    Super broszki, a szczegolnie ta druga przypadla mi do gustu!
    Cudownych Swiat zycze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!