25 grudnia 2010

od zastępu aniołów

Rozpocznę "prezentację" tegorocznych prezentów gwiazdkowych:) Oto i 2/3 tegoż zastępu - dwa kolejne anioły poleciały w świat, zanim zmontowałam wszystkie.




Samotnie:


Kilka słow
o nich, sa moją małą dumą. Wykonane są z Ariadny na podstawie wzoru z "Kramu z robótkami" numer 12/2005 . Element szydełkowy kryzy wymieniłam na frywolitkowe łuczki, natomiast głowki to moje pierwsze prace szydełkowe! Służę pomocą w rozszyfrowaniu wzoru, sukienka, zwłaszcza ostatni rząd jest troszkę nieczytelny. Wykrochmalone i zszyte prezentują się cudnie, choc pracy przy nich duzo - jednego dziubałam około 8 godzin (w pociagu, na wykładach, do snu), a pierwsza sukienka powstała 18 wrzesnia:)

2 komentarze:

  1. Piękne!!! Podziwiam za wytrwałość w wydłubaniu tego zastępu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli istniałaby możliwość, że miałabyś wzór na aniołka w większym formacie, bo patrzę na ten wzór podalinkowany i nic nie widzę, a bardzo bym chciała mieć własnego aniołka. Z góry dziękuję.
    Poza tym miałabym ochotę zasypać Cię pytaniami jak się robi takie cuda koralikowe
    jojcia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!