5 lipca 2011

szydełkowy zawrót koralikowy

Wena mnie troche opuściła, ale nie mogę nie dziubac - zwłaszcza kiedy moj miły do serca wział sobie rolę małego chinczyka i nawleka mi koraliki bezbłędnie! Nawlekanie to mordęga...
Jednakże - otrzymałam sporą dostawę euroclassów - oczywiscie srebrzonych, matowych! Na pierwszy ogień poszła wymarzona przez Ulę, bransoletka w niebieskościach. Koraliki 2.6mm euroclassu - jasnoniebieski, ciemnoniebieski oraz transparentny. Sekwencja na 6 - 2a2b2c.

Stworzyłam z toho 15/0 Silver-Lined Gray podobne do obręczy neptuna, acz większe kolczyki. Wklejone w "pandorki" które upolowała mi Karolina i zawieszone na srebnych sztyftach. Koraliki mienią się jak prawdziwe srebro!

I na ostatek, intensywnie zielony sznur turecki z trójkątnych toho 8/0 Silver-Lined Grass Green połaczony z ciemnozielonymi matowymi srebrzonymi koralikami euroclassu. Niezwykle efektowny:)


Jutro jadę do Wrocławia...min. pozwiedzac sklepy koralikowe;)

13 komentarzy:

  1. Bransoletka blue i kolczyki są boooooskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kompleciki!!! Bransoletka w kolorze nieba cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bransoletka- bardzo ładna :) Ciekawe zestawienie kolorów :)
    Kolczyki- zastanawiałam się w co Ty je wklejasz :D
    A sznur turecki- cudo, po prostu cudo :)

    Miłych zakupów we Wrocku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podziwiam za cierpiwość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki podziwiam - nie miałabym cierpliwości nawlekać i dłubać takie maleństwa :)

    Zielona bransoleta powalająca, niebieska urocza :)

    Same śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się bardzo podoba, ale kolczyki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje koralikowe sznury!!! Przepiękne są:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczarował mnie sznur turecki- piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sznurowe plecionki.
    Kolczyki są mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kolczyki są wspaniałe!!! Mam w planach je zrobić sobie :) Tylko też muszę jakieś pandorki "upolować" Może być ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka jest po prostu najpiekniesza na swiecie !!! najcudowniejsza! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I'm currently living in Wroclaw and cannot find a good store with koraliki in here( can u maybe advise a nice place? Would be very grateful!)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!