20 marca 2012

szara dostojność

Przedstawiam dzisiaj jej szarą dostojność - drugą szydełkową bransoletkę, która zajmowała me dłonie podczas włoskich wojaży. Jest w kolorach nieba zastanych w pierwszy dzień wiosny - słońce poproszę!

Została wykonana z koralików toho 11/0 frosted silverlined gray, black diamond oraz crystal, a także silverlined gray. Ma 24k. w rzędzie, 2,5cm szerokości i 19cm długości. Nawlekał tym razem mój najmilszy:)

Do wnętrza pasa z koralików włożyłam odpowiednio dociętą bazę aluminiową. Gwarantuje ona doskonałe dopasowanie do niemal każdego nadgarstka - jest elastyczna, a zarazem trzyma kształt.

Trafiła do Inspiracji na Kadoro.pl


Mimo prostej sekwencji jestem zauroczona efektem - z resztą, to wciąż kolory z mojego TOHO top 10 (tak tak, wiem ze jest w nim 12 rodzajów koralików):


TOHO top 10 (na 20 marca 2012)

1. Silverlined gray

2. Silverlined frosted crystal

3. Silverlined frosted gray i black diamond

4. Bronze

5. Silverlined milky white

6. Silverlined frosted dark peridot

7. Opaque jet (i frosted jet też)

8. Higher metallic dragonfly

9. Permanent finish galvanized aluminium

10. Nowa miłość - Copper-lined alabaster


A jaki jest twój top 10?

14 komentarzy:

  1. Jest boska, bo mój top pokrywa się w dużej mierze z Twoim, może ciut więcej zieleni byłoby w nim, zwłaszcza silver linedo frosted olivine oraz jakieś fiolety, np. opaque frosted lavender.
    No i zazdroszczę rączek lubego. Mojego by chyba szlag trafił, jakby miał koraliki nawlekać... Na szczęście córa się deklaruje, ale na razie ma za dużo roboty w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna Weroniko ta bransoleta ;)

    Moje "top toho" są podobne do Twoich, ale jak na razie jest ich tylko 3 :P
    1. Silverlined frosted crystal
    2. Silverlined frosted gray i black diamond (z tych szykuje się mój osobisty naszyjnik :) )
    W ogóle twierdzę, że toho "Silverlined frosted" i "Opaque Frosted" są chyba najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wczoraj na miejsce pierwsze wskoczył
    Gold-Lustered African Sunset.:))
    Lubego można sklonować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna bransoletka! Ja swoich top 10 nie mam... Uwielbiam każde koraliki szare, niebieskie, fioletowe i białe albo crystal...:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam to co potrafisz wyczarować z koralików i dziękuję, bo dzięki Twoim kursom i ja odważyłam się na tą przygodę :) Pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Powalająca, piękna.. Absolutnie mi się podoba w każdym koraliku.

    OdpowiedzUsuń
  7. zwykły sznur szydełkow-koralikowy ogarnęłam po trzech miesiącach, takie cuda jak Ty robisz zrobię chyba dopiero za rok :D no cóż... czas start ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku śliczna jest :)bardzo elegancka, na wiosne w sam raz:)
    zapraszam na mojego bloga
    pozdrawiam 'Emila

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka przepiekna!
    Top ten bardzo podobny do mojego, ja bym zielony na fiolecik albo czerwien zamienila, ale silerlined frosted sa po prostu cudne. i... u mnie tez copper lined alabaster wlasnie wskoczyl posrod kolorowych zwyciezcow :) bo wlasnie przyszedl w paczuszce!! :) i chce wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, to akurat moje ulubione kolory.Gosiafromke3n.

    OdpowiedzUsuń
  11. jest przepiekna i na pewno spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka jest piękna :) a ja chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić bazę aluminiową.

    Pozdrawiam
    Barbara

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!