12 marca 2013

pierwsze jajo, pierwsze spike'ki czyli jak wykorzystać prezenty z Czech

Od dwóch miesięcy otrzymuję koralikowe prezenty z Czech, przysyła je Preciosa Ornela. W styczniu trafiła do mnie pokaźna paczka twinsów, a ostatnio pudełeczko spike'ów. Kolor twinsów mi absolutnie nie podpadł - ale nic to!


Twinsy i toho 11/0 silverlined lt grape wykorzystałam do oplecenia pierwszego jaja. Wzór wymyślany na bieżąco, jajko wyszło bardzo sympatycznie. Pierwsze, nieostatnie.


Natomiast spike mają boski staro-złoty odcień więc od razu poszły w ruch:) Idealnie wpasowały się w koralikowe czapeczki i tworzą teraz komplet z pazurowym naszyjnikiem. 
Co trzeba zrobić aby otrzymywać prezenty? Wystarczy posiadać bloga lub inne miejsce gdzie prezentujemy swoje koralikowe prace oraz wypełnić formularz na:

Można również zostać wybranym do otrzymania kilowej(!) paczki koralików;) Polecam!

16 komentarzy:

  1. kolczyki prześliczne moje uszka chciały by je nosić a jajko też ładniutkie:)
    a tak przy okazji dlaczego nie ma na dole bloga (starsze)nieraz chce obejrzanych starsze prace a tu nic:(
    pozdrawiam Ela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle przecudownie koralikujesz. To jajko wyszło Ci bardzo efektownie, tak subtelnie, czekam na więcej takich twoich cudnych robótek. Ate kolczyki takie z poazurem takie rokowe. Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne jajeczko:) a kolczyki WOW :) cudne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowe, jak wszystko u Ciebie :)
    zapisałam się na prezenty... wysyłają je jakoś regularnie? czy to za każdym razem jest losowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kolczyki 'kolce'! Nie ma to jak kreatywność ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam spike'i również :) W tym samym kolorze :) Zastanawiałam się, co z nich zrobić.. Mam pewien pomysł, ale czasu na realizację brak. Muszę go gdzieś zapisać, bo jak znajdę czas, to mogę już go nie pamiętać :))))))

    Kolczyki bardzo mi się podobają, fajnie oplecione zęby :)
    Jajo rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety u mnie cieniutko z pleceniem koralików, ale lubię podglądać jak Ty tworzysz, więc "preciosa" do mnie nic nie przyśle :(:)!Jajko i kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez kocham kolce :) udało mi sie wyprodukować kilka wisiorków kolcowych :) śliczne jajo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysły ;) można znaleźć dużo inspiracji :) zapraszam do siebie http://rekodzielosandra.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisałam się również na stronę Precioza, dziękuję za link. Zobaczymy, czy coś otrzymam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemna akcja. Nie omieszkam skorzystać:)

    Zainspirowałaś mnie do prowadzenia bloga hand-made, dlatego pozwolę sobie zareklamować Cię na nim. Zapraszam do odwiedzin :]

    http://siubzdziu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne jajo, szkoda, że czas tak gna straszliwie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych kolczykach <3 Marzę o ich wykonaniu niestety nie wiem jak :(
    Mogłabym Cię prosić o jakiś tutorial lub pomoc w wykonaniu takich cudeniek?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś otrzymałam od nich paczuszkę z tymi fioletowymi super-duo, szkoda, że na kolce się nie załapałam :(

    To co miesiąc dostaje się od nich takie wspaniałości? Czy tylko po jednorazowej rejestracji?

    OdpowiedzUsuń
  15. a nie podałam maila wilandra@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. super prace,zachwycam sie)
    a jak mozna uczestniczyc w tej aukciji od Preciosa?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!