3 września 2013

kilka marzeń

W tym poście zaprezentuję prace, które tworzone były z myślą o konkretnych marzeniach. Chronologicznie, gdyż sama zapomniałam o komplecie błękitno-szarym napisać.
Komplet powstał na specjalne zamówienie p.Łukasza, składa się z połyskującego naszyjnika oraz drobnych kolczyków. Naszyjnik to sznur na 6k w rzedzie, sekwencja TU, wykonany z 11/0 pfg aluminium, silverlined frosted gray, silverlined frosted dark aqua oraz silverlined frosted aquamarine. Zwieńczony ozdobnym filigranowym zapięciem szufladkowym, wykończenie koralikowe.

I kolczyki-sztyfty, z 15/0 pfg aluminium, w kształcie półkulki.
Następne marzenie należało do p. Magdaleny i obejmowało także kolczyki sztyfty, tu w kolorze miętowo-zielonym. Oplecione kaboszony z 15/0 transparent frosted dark peridot oraz bronze zakułam w metalowe koloronki. 
I na koniec zaprezentuję co wymarzyła p. Sylwia. Bransoletka w kolorach logo Harleya z tematyczną zawieszką - maleńkim chopperem. Wyszydełkowana na 7k w rzędzie 2a2b2a2c z koralików 11/0 o barwach frosted jet, lustered opaque white i frosted cantelope. Dla smaczku dodałam kilka kryształków do zawieszki, zapięcie typu toggle.
Oraz naszyjnik podobny do tego. Faktycznie, wyszedł podobny, acz różni się takimi niuansami jak kolor wykończenia, długość oraz przede wszystkim różami.
Czy ktoś jeszcze ma ochotę spełnić swoje biżuteryjne marzenie?

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle same cudeńka, wszystkie bez wyjątku, trudno byłoby wybrać co najpiękniejsze. Zastanawiam się tylko jak p.Łukasz wygląda w swoim wymarzonym naszyjniku;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności... moim faworytem jest ten ostatni naszyjnk.
    @edyta4 - Twój komentarz mnie rozłożył... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA JUŻ SPEŁNIAM DZIĘKI TWOIM KURSOM I INSPIRACJOM! DZIĘKI WIELKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ten różyczkowy naszyjnik jest cudowny, kojarzę że ostatnio na spotkaniu robiłaś coś z koralików twego koloru, to był ten naszyjnik ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa i zdolna z Ciebie kobietka,Pięknie.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się marzenie p. Łukasza :) Oj pracowicie u Ciebie ja ostatnio mam zastój, pójście syna do przedszkola jakoś mnie rozbiło ;( Pozdrawiam, urocze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje marzenia się spełniają, kiedy czegoś się od Ciebie nauczę ;) Może jakiś nowy kurs? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh! Robisz bardzo piękną biżuterię. Mam nadzieję że też kiedyś sama będę umiała zrobić takie cudeńka! :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!