8 stycznia 2014

rivoli prezentowo

Rivoli oplatam namiętnie - niemal nic nie jest w stanie zstąpić ich blasku:) Dla mojej Miłej w prezencie urodzinowo/gwiazdkowym powstały dwie pary:

Szmaragd. Rivoli w kolorze emerald oplecione koralikami TT i 15/0 nickel oraz june bug. Błyszczą się tajemniczo. Bigle angielskie oksydowane srebrne.



Pudrowy blask. Rivoli w kolorze rose zaplecione z wykorzystaniem 11/0 i 15/0 pfg starlight oraz pfg fairy wings. Delikatne gwiazdeczki:) Bigle srebrne pozłacane.


Maleństwa. Drobne kolczyki dla bratowej. 8mm rivoli bronze shade oplecione TT i 15/0 pfg starlight oraz bronze. Dodatkowo - FP gold bronze. Sztyfty srebrne pozłacane.


To taki mały przerywnik od akcji Biżuteryjek dla WOŚP. Niebawem kolejne wieści:) 

10 komentarzy:

  1. Szmaragd... miłości moja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego jak wziąć się za oplatanie rivoli!!!! Bransoletki i ich dodatki z poprzedniego postu super!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje biżutki są wspaniałe!!! jestem wielbicielką Twojego talentu! Gratuluję wyboru na projektantkę Kreatywnego Kufra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam Twą namiętność. Szmaragdowe wyszły Ci przepięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rivoliowa królowa z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe - ale to nie nowość co piszę. Przecież to oczywiste. Twoje wszystkie prace takie są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te złote malenstwa dla bratowej mnie urzekły czy mozna je nabyc droga kupna?:) jola.onoszko@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!