2 lutego 2014

wyzwanie:Alicja w Krainie Czarów

Zapraszam do udziału w wyzwaniu Kreatywnego Kufra!

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-tematyczne-film-alicja-w.html

Mój zainspirowany filmem Alicja w Krainie Czarów projekt stanowią kolczyki z owalnymi pastylkami masy perłowej. Oplecione zostały w koraliki 15/0, 1,5mm cube i TT nickel oraz odrobinę 3mm FP matte crystal AB.

 Jak widać po tyle - oplot bazujący na formie owalu z Shaped Beadwork Diane Fitzgerald.

Postawiłam na pastylki masy perłowej, która nawiązuje do inkrustacji trupiego koncerza, miecza z filmu.


6 komentarzy:

  1. Kolczyki w zimowym klimacie - piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle z prostotą i skromnością opisane :) Małe dzieł sztuki. Nastrajają optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że Alicja z przyjemnością nosiłaby takie kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, a czy mogłabyś mi doradzić jakiej żyłki użyć do wyplatania z koralików 11/0,

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki wyczarowałaś dla Alicji z Krainy Czarów :) Ja również postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie i zgłosiłam bajkowo kolorowy naszyjnik: http://moniaartbizuteriaartystyczna.blogspot.com/2014/02/nr-198-maksymalnie-kolorowy-koralikowy.html?showComment=1392380715133#c4298059038749239544
    Trzymaj kciuki proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!