11 lipca 2014

wyzwanie: Łowicz

Posiadając niewielką ilość czasu na wykonanie inspiracji do następnego wyzwania Kreatywnego Kufra, postawiłam na bransoletkę wykonaną przy użyciu krosna.

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-tematyczne-podroze-owicz.html

Łowicz, poza barwnymi wycinankami kojarzy mi się z pasiakami. Zatem oto bransoletka z pasiakiem:

Wykorzystałam koraliki 11/0 o barwach: transparent frosted dark sapphire, opaque navy blue, opaque shamrock, transparent frosted green emerald, opaque susnet orange, transparent frosted hyacinth i lustered opaque lt beige. Zakończenia tubowe, zapięcie typu toggle i zawieszka w kształcie serduszka z floralnym motywem (nawiązując do wycinanek łowickich). Zachęcam do udziału w wyzwaniu!

W wyzwaniu Szuflady "Na okrągło" zdobyłam wyróżnienie za kulę niezapominajek! Bon do Artfanu został szybciutko zrealizowany i niebawem efekty:)

4 komentarze:

  1. Prawdziwie" łowicka" bransoletka.Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z tym krosnem wyszło, bransoletka "tkana" na krośnie i zapaska łowicka też !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny temat wyzwania :) i jak zwykle poradziłaś sobie z nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, prosta i łowicka :)
    Mnie też Łowicz kojarzy się z pasiakami :)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!