13 stycznia 2016

Bead it Forward - edycja 2016 - zaproszenie


Tegoroczny temat edycji BIF stanowi kosmiczne wyzwanie:) Tworzymy kwadraciki z koralików o tematyce astronomicznej - do tej pory udało mi się zaprojektować trzy wzory na TT/MD, oddające gwiazdozbiory widoczne na polskim niebie:

Łabędź

 Wielki Wóz
 Orion

Zaraz, zaraz, ale może Czytelnik nie wie o co chodzi w akcji Bead it Forward? To charytatywne przedsięwzięcie, które dochodem ze sprzedaży koralikowych kwadracików, wspiera badania nad wynalezieniem leku na raka (szczegóły TU). Koralikowe kwadraciki o wymiarach 3,8 x 3,8 cm, przyszyte do materiału o wymiarach 5 x 5 cm, są zszywane w patchworki, oprawiane w ramki, przetworzane na ozdoby. Następnie wszystkie przedmioty będą licytowane na aukcjach w USA. Jeśli masz ochotę podjąc kosmiczne wyzwanie - zgłoś się na FB:

https://www.facebook.com/events/1490034657969938/

lub napisz do mnie na weraph@o2.pl

Kwadraciki wykonane z dowolnych koralików, dowolnym ściegiem, muszą do mnie dotrzeć maksymalnie do 1 lutego. Następnie wyślę je do organizatorów przedsięwzięcia, do Stanów Zjednoczonych. 

2 komentarze:

  1. O matuchno, nie wiedziałam. Weszłam na stronę i oniemiałam na widok tych kwadracików z widoczkami !!! z Meryland?

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka kapitalna akcja, super pomysł ktoś miał

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!