7 czerwca 2016

diamonduo - bransoletka sinusoida

Zakochałam się w koralikach diamonduo. Od pierwszego zobaczenia w Internecie, przez radosne układanie koralików, po szaloną twórczość. Pierwsze do głowy przyszły mi oczywiście formy geometryczne - kulki. Ale to pomysł na bransoletkę zajął mnie najbardziej. Dawno nie projektowałam czegoś nowego na sznury szydełkowo koralikowe, tym razem nie oparłam się frajdzie tworzenia. Oczywiście nie obyło się bez prucia, ale efekt jest idealny.


Bransoletkę wykonałam z 11/0 i 15/0 frosted jet, magatamy 3mm opaque jet i diamonduo jet. Sznur został wyszydełkowany ze wzoru, który udostępniam też na podstronie. Należy zwrócić uwagę na sposób nawlekania diamondzików. Trzy kolejne w jedną z dziurek, a trzy następne w drugą dziurkę. Przez to fasetowana góra diamondzika pozostanie zawsze na wierzchu, bo bransoletka niestety nie jest dwustronna. Po etapie szydełkowania, zszyłam diamonduo ze sobą co dało efekt bransoletki-sinusoidy:)


Takiej bransoletce należało się stosowne zapięcie. Wymyśliłam guzik z diamonduo, który przyszyłam do sznura z jednej strony, a z drugiej ściegiem herringbone, zrobiłam pętlę. 

 Podejrzewam, że tego lata będziemy nierozłączne:)

12 komentarzy:

  1. Cudowna! Zarzekalam sie, ze juz nic nie robie, pozbywam sie koralikowi wogole, ale chyba jednak sie skusze i wyprobuje- potrzebuje czegos do sukienki na wesele, bedzie idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się bransoletka prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Zarzekalam sie, ze juz nic nie robie, pozbywam sie koralikowi wogole, ale chyba jednak sie skusze i wyprobuje- potrzebuje czegos do sukienki na wesele, bedzie idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Wcale Ci się nie dziwię, że ni chcesz się z nią rozstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mnie wykończysz! Znowu wpadłam po uszy w koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! I bardzo, bardzo podoba mi się zapięcie, które jej wymyśliłaś! Zdecydowanie całość zyskuje!

    A ja się miotam między czarną a niebieską :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się prezentuje, tak szczerze powiedziawszy to myślałam, że te diamondduo po prostu wszyłaś do bransoletki a nie, że są wszydełkowane;) świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna! :) można powiedzieć, że wręcz idealna :) dobrze, że mam mini zapas diamonduo, więc na bank powstanie taka :D pokażę efekt jak już będzie gotowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!