28 sierpnia 2016

słoneczny wzór w niebieskiej i miętowej odsłonie

Wzór, który zastosowałam do wcześniejszych kompletów, przypadł do gustu nie tylko mnie:) Ładnie prezentuje się nie tylko w ślubnych aranżacjach. Dla Agnieszki, wykonałam błyszczące kolczyki:


Rivoli 12mm w kolorze bermuda blue zaplotłam w pfg aluminium (11 i 15/0) oraz MD silverlined blue zircon.

Słoneczkom towarzyszą: perły Swarovskiego white oraz krople 6106 16mm w kolorze bermuda blue. Migoczą nieziemsko!


Drugim wykorzystaniem wzoru jest bransoletka na miętowym rzemyku z srebrnymi dżetami, na której "posadziłam" biały kwiatek.


Kwiatek składa się z koralików silverlined milky white, silverlined frosted crystal oraz silver. Wnętrze stanowi rivoli crystal.


Bransoletka to prezent dla mojej Miłej.

5 komentarzy:

  1. Kolczyki są przepiękne i moje -jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są przepiękne i moje -jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kolczyki, oczu oderwać nie można :)
    Bransoletka też niczego sobie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości, uwielbiam takie odcienie w biżuterii :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!